Haal extra rendement uit uw badgelezer

Maak waardevolle leads van de bezoekers

Exposant Transport & Logistics Antwerpen
Lees verder
"Zeer toegankelijk voor bezoekers & eenvoudig in gebruik."
Exposant Futurizz Madrid
Lees verder
"Geweldig systeem om onze impact te meten."
Exposant Transport & Logistics Antwerpen
Lees verder
"De mogelijkheid om extra contacten te leggen, zelfs als het druk is op de stand."
Previous
Next

WAT DOET UW BADGE READER?

De badge reader(s) die u als exposant ontvangt tijdens uw deelname zijn bedoeld om de bezoekerservaring nog beter te maken. Met deze reader(s) kunnen bezoekers op eenvoudige wijze informatie verzamelen over uw organisatie, producten en wellicht zelfs vacatures. Het aantal badge readers dat u ontvangt, is afhankelijk van het EasyGo pakket wat u heeft gekozen. De badge reader verstuurt de informatie die u heeft geüpload in uw My Easyfairs profiel. Hiermee behoudt u zelf de regie over de informatie die u deelt met bezoekers.

HOE WERKT HET?

Bezoekers kunnen met hun badge (die zij bij het betreden van de beursvloer ontvangen) uw badge reader op de stand op eenvoudige wijze scannen. Hierdoor ontvangen zij uw product- en bedrijfsinformatie (die u heeft opgeladen via My Easyfairs) aan het einde van de dag via e-mail.

UW voordelen als exposant

Verspreid eenvoudig uw bedrijfsinformatie

Bezoekers die u niet heeft gesproken kunnen op simpele wijze uw product- en bedrijfsinformatie ontvangen via e-mail door simpelweg uw badge reader te scannen met de badge die ze bij binnenkomst ontvangen.

Reduceer kosten en verspilling

Dankzij digitale bedrijfsinformatie bespaart u op brochures en ander printmateriaal. Dus minder (transport)kosten en minder kans dat uw bezoekers uw materiaal onderweg ‘verliezen’.

Stimuleer de bezoekerservaring

Bezoekers die uw badge reader met hun badge scannen, ontvangen uw informatie digitaal. Die gegevens kunnen ze heel eenvoudig delen met hun collega’s en kennissen via e-mail of sociale media.

Meer contacten en mogelijkheden

Om optimaal leads te genereren kunt u het gebruik van uw badge
reader combineren met de Visit Connect app (beschikbaar vanaf GoLeads). Hiermee bent u in de lead en scant u de badges van interessante bezoekers die u gesproken heeft tijdens uw deelname. In de app kunt u notities toevoegen en opmerkingen plaatsen zodat het opvolgen van gesprekken nog simpeler wordt. Stimuleer uw bezoekers daarnaast om uw badge reader te scannen zodat u ook informatie kunt uitwisselen met bezoekers die u niet heeft gesproken. Als u GoLeads, GoPlus of GoPremium heeft, ontvangt u de lijst met gegevens van de bezoekers die uw badge reader gescand hebben.

Vereenvoudig opvolging na de beurs

Inbegrepen bij GoLeads, GoPlus of GoPremium, ontvangt u een lijst van de bezoekers die uw bedrijfsinformatie digitaal verzamelden. Klaar met het tijdrovende ingeven van visitekaartjes of contactformulieren.

Wat te doen tijdens de beurs?

  • Plaats de badge reader op uw stand: in het gezichtsveld van uw bezoeker, goed bereikbaar en op de juiste hoogte om gemakkelijk te scannen. Advies nodig? We staan voor u klaar!
  • De batterijen van de badge reader gaan een hele beurs mee.
  •  Breng de badge reader terug naar het Business Point na afloop van de laatste beursdag.
  •  Als u GoLeads, GoPlus of GoPremium hebt, ontvangt u de lijst van de bezoekers die de badge reader(s) op uw stand hebben gescand. U kunt die informatie ook opvragen via My Easyfairs.

Als u GoVisibility hebt, kunt u nog altijd upgraden naar een ander pakket om de lijst te krijgen van bezoekers die de badge reader op uw stand hebben gescand. Indien u tijdig upgrade, kunt u ook nog profiteren van andere features, zoals de Visit Connect App.

N.B. De badge reader die u huurt, blijft eigendom van Poken NV. Niet teruggebrachte badge readers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.

Wat-moet-je-doen.png